-Minä olen kultana sinulle. Tule sinä armaaksi minulle. Tassutellen, hassutellen käydään onnen kyliin, rakkauden syliin. Poimitaan meille noita, onnen pikku pipanoita. Minä olen kultana sinulle, tule sinä armaaksi minulle.

-Uppo-Nalle-

Oikein ihanaa ystävänpäivää kaikille!

Tälläistä ystävänkakkua syömme naapurissa tänään. Ikävä kyllä olen ohjeen eilen bongannut jonkun blogista, ja olen unohtanut tallentaa mistä. EDIT :LÖYTYI!!! HERKKUJA RUOKAPÖYTÄÄN BLOGISTA, KÄYKÄÄ IHMEESSÄ KURKKAAMASSA ALKUPERÄISTÄ. Omalta linkkilistaltani se ei ole. Ken myöntää tämän olevan omastaan, ilmoittautukoon heti. Mä laitan linkin blogiisi kyllä. Mä jätin kommenttia kyllä että otan ohjeen käyttöön.

Ohje on nyt siis kirjoitettu ulkomuistista. Laitan tähän nyt ainekset. Hyydytetyn kakun teko-ohjeet löytyy jo monesta kirjoituksestani.

Pohja:

150g keksejä (mulla pauss keksejä)

100g margariinia tai voita

Täyte:

200g tummaasuklaata (mulla tobleroneja) (sulatettuna)

1 pkt tuorejuustoa (vaahdotettuna)

2dl kermaa vaahdotettuna 

1/4 dl cappusinojuomaa (mulla oli kahvia kun ei ollu tota huomaa)

2 liivatelehteä

(sokeria, jonka mä jätin laittamatta)