Joo ja taasen on Mimmillä käyty "kylässä", ja ohjehan taas mukaan tulla tupsahti. Mimmi oli tehny mukavan näköistä pannukakku rullaa. Tein siitä oman versioni... Tästä irtos mulle iltapalaa, ja kahden päivän evääksi töihin, hyvin säilyi kahdenkin yön päähän.

2044691.jpg

Tässä ohjetta:

pohja Mimmiltä: 

4 munaa

4 dl maitoa

2 dl vehnäjauhoja

½ tl suolaa

1/4 tl paprikajauhetta

muutama kierros pippurimyllystä

Sekoita pohjan ainekset tasaiseksi taikinaksi ja paista reunallisella uunipannulla leivinpaperin päällä 200 asteisessa uunissa n. 20 min. Kumoa pohja.

Täyte on mun omaa käsialaa, koska olen hyvinkin ronkeli.

400g jauhelihaa

Jauhelihamaustetta

sipuli silputtuna

Ananaspaloja

Juustoraastetta

herneitä

Kuullota sipuli, paista jauheliha ja mausta. Lisää herneet anna niiden lämmetä. Lisää juustoraaste ja ananas. Sekoita ja levitä pohjan päälle. Rullaa vielä napakaksi rullaksi kääretortun tapaan. Kuorruta juustolla jos haluat. Mä en kuorruttanut koska mä söin tän vasta myöhemmin, en heti valmistustilanteessa.

NAM HYVÄÄ OLI, TEEN TOISTEKIN, KIITTI MIMMI OHJEESTA!