Jaahas, taas on yksi vuosi mennyt ja oranssi "kupla" oli taasen kakun teemana (tässä viimevuotinen). Tänävuonna niitä laitoin muutaman. On muuten vihoviimeistä toi sokerikuorrute. Mä pysyn edelleen marsipaanissa, en vaan osannu käsitellä tuota kuorrutetta ollenkaan, halkeili ja vinoili mulle päin naamaa. Sitä paitsi on ihan törky hintastakin...

1240819684_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kakku on 5 munan peruspohjalla, välissä on sankarin toiveesta mustikkarahkaa. Päällinen siis mustaa ja oranssia sokeriakuorrutetta jota Ullan kaupasta Tampereelta ostin. Palapelikakun jälkeen mä en halunnut luovuttaa ja halusin uudelleen kokeilla tuota menetelmää että muotilla otan palan pois ja liitän tilalle toisen väristä. Nyt meni vaikeemmaksi koska autossa oli nuo kuviot. Auto muottikin on Ullalta joku 3D muotti nimeltään muistaakseni. Jos tuo massa ei ois halkeillu ja ollu ärsuttävä tää olis saattanu onnistuakin.

1240819839_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Mutta siis hyvää syntymäpäivää 7 vuotiaalle pojalleni!
(iik...mitenköhän vanha mä oikeen jo oon...)