Taikina Taivaasta  ja Hannan keittiöstä sain kivan haasteen, nyt mulla on aika niin taidan vielä ottaa haasteen vastaankin.

Tee siis näin:

Poista minun vastaukseni ja korvaa ne omillasi. Haasta mukaan 4 blogiystävää.

1. Neljä työtä,joita olet elämäsi aikana tehnyt

1) TET harjoittelun (10 luokalla joka perjantai) Päiväkodissa, joka ei olut mun juttu ollenkaan. Mä olen nuoriso-ohjaaja en lastenohjaaja.
2) Leiriohjaaja kaupungin kesäsiirtolassa, muutamanakin vuotena
3) Liikunnan ohjaaja (samalla tein myös valinnaisaineen opettajan tehtäviä, opettaen tanssia)
4) Erityisnuorisotyöntekijänä / Nuoriso-ohjaajana monessa eri kunnassa

2. Neljä tv-ohjelmaa,joita tykkään katsella

1) Tunteita ja tuoksuja (hyvinkin laadukasta eikö?)
2) Todistettavasti syyllinen
3) Teho-osasto
4) CSI:t kaikki

3.Neljä paikkaa,joissa olen ollut lomalla

1) ööööö, lomalla, oonko mä koskaan ollu oikee lomalla... Rovaniemi
2) OULU
3) OULU
4) OULU

4.Neljä internetsivua joilla käyn päivittäin

1) Omissa blogeissa
2) Sähköpostini
3) MTV 3 Ohjelmaopas 
4) Ilmatieteenlaitos

5. Neljä lempiruokaani

1) Savukala
2) Uunikala ja perunamuusi
3) Kalakeitto (vähänks mä oon monipuolinen ruokieni suhteen...)
4) Jauhelihamakaroonilaatikko

6. Neljä paikkaa jossa mieluiten olisin juuri nyt

1) Entisessä työpaikassani, juuri nyt suunniteltaisiin hiki päässä tulevia leirejä, se tunne oli mahtava kun tiesi mitä jännää oli leiriläisten päänmenoksi oli suunnitellut. Se odotus ja kihinä, varpaista päälakeen.
2) Mökillä, ja muuten hiljaisuudessa, mutta kuunnellen lokkien huutoa.
3) Oulussa
4) Erään tietyn ihmisen kainalossa, turvassa ja hellässä huomassa.

En haasta ketään, mukaan napatkoon ken haluaa.