Mun pikkuveljellä oli TAAS synttäri, ihme touhua, että se täyttää joka vuosi vuosia. Ja nyt se täytti enemmän kuin mä olen, eli siitä tuli isoveli

Veljen avovaimo järjesti yllätysjuhlat johon sitten sain kunnian tehdä kakun.

Kakku on 12 hengelle. Pala siitä jäi seuraavaan päivään jonka kävin sitten rääppimässä. Välissä oli Kalevin mustikkaista valkosuklaata,rahkaa ja vispiä, toisessa välissä sitruunaista moussea ja lemon curdia. Sanotaan näin että olen parempiakin kakkuja tehnyt. Maku ei ihan ollu kohdallaan.

Kuva taas, no joo... tehtiin mun taidoilla. Mähän en oo kovin piirtäjä luonne, siks mentiin varjokuvalla, ja ei sekään ihan täysin onnistunu. Pin Up henkeä tässä haettiin.

 

Marsipaanille maalattu, jokin varjo tekee sen kuvassa sen näköiseksi että se kuplis, mutta ei se kyllä kuplinu.