Jos jotakin ikinä olen ideoita saanut täältä internetin ihmeellisestä maailmasta, niin tämä on yksi parhaista! Koiruuksia ja Kokkailuja, Kati oli tehnyt tälläisen. Ja minä Tupperware ihmisenä en ollut hoksannut tätä vinkkiä lainkaan... Piti heti kokeilla onneksi sentään oli kemut johon sain tehdä. Mulla oli Me and I lastenvaate kutsut eilen, uusi mallisto ilmestyi perjantaina. Mutta nyt tähän maukkaaseen ja hyvään

PIKAVOILEIPÄKAKKU

Ohje on Katilta, mä muuttelin ihan pikkuisen, En esimerkiksi käyttänyt tasaista kantta vaan käytin rengaskantta. Eli tämä on tehty Tupperwaren rengasvuokaan, hienosti irtosi ja maustakin kehuja tuli.

n. 10 palaa paahtoleipää (käytin Reilu täysjyvää)
Italiansalaattia vajaa paketti
Soosi:
150g kinkkua
Puolikas suippopaprika
ananasmurska prk mehuineen
1 prk ranskankermaa
2rkl majoneesia
*Revi paahtoleivät pieniksi kuutioiksi ja asette osa vuuan pohjalle. Lisää sitten kerroksittain soosia, leipää, italiansalaattia, leipää, soosia ja leipää... Asettele ne tiiviisti ja paina niin että täyte tuli nätisti vuuan reunoille asti. Kansi piukasti suhauttaen kiinni.
Mä tein tämän edellisenä iltana valmiiksi, en kostuttanut leipiä erikseen, ja hyvä niin leivät olivat sopivan kosteita yönyli muhinneina. Ehdottomasti teen toistekkin. Kumosin salaattipedille, ja puristin voileipäpikkelssiä koristeeksi, keskelle koristeeksi persiljaa. Katin oli kauniimmin koristeltu mutta hän oli tehnyt isomman, joten tilaakin oli enemmän. Tässä vielä kuva miltä näyttää ilman noita hörhötyksiä.