On se vaan kumma että vuosittain mä pääsen tekemään mestareille kakkua. Töissä jälleen nuorille tuli mestaruus biljardissa. Olin luvannut että jos joku meidän talolta voittaa niin varmasti minä leivon kakkua. Kolleega yritti ehdottaa että ostaisin valmispohjan jne... ei kun olen luvannut että minä leivon niin, minähän leivon. Sen verran iso juttu se kuitenkin on itse voittajalle. Muutaman Biliskakun olen päässyt jo aikaisemminkin leipomaan:tässä ja tässä. Tässä kakussa loppui ideat ja aika. Siksi aika kopio edellisestä.

Kasipallon maalaisin sokerikuorrutteelle. Vähän tuo kuorrute pääsi mulla repeilemään taas, mutta ehkä jonain päivänä mä onnistun.

Välissä valkosuklaamousse ja mansikkamousse voittajan toiveesta. Pursotukset floravispiä, jotka piti tehdä töissä hätä ratkaisulla, olin meinaa unohtanu pursotin pussin kotiin, tylla oli kyllä mukana. Mutta sain kuin sainkin onnistumaan.

Tämän kakun myötä julistan 2- vuotis ARVONNAN. Arvonta päättyy 17.2. jolloin olen ensimmäisen päivitykseni tehnyt.

Arvontaan osallistua voit jättämällä minulle kommentti laatikkoon nimesi lisäksi sähköpostiosoitteen ja sekä vastaamalla kysymykseen:

Mikä leivontaväline kuvaa sinua parhaiten?

Arvonnan tuloksen julkistuksessa sitten minä paljastan teille omani.

EDIT: ARVONTA ON PÄÄTTYNYT!!!!!!!!