Harvoin se mun kohdalle osuu. Joskus kuitenkin :) Mä olen vaan ollu tosi tosi huono ja paha ihminen kun blogi on ollu vähän retuperällä. Annalta sain hienon palkinnon ja se on päivittämättä. Jauhopeukalokin on ollu tunnoton, joten oikeen mitään valmista ei ole tullut. Mutta koitan ryhdistäytyä.

Voitin kuitenkin Adalmiinan helmi -blogin arvonasta. Arvonta oli järjestetty ekan 1000 kävijän rikkoitumisen kunniaksi. Paketti tuli jo viime torstaina, tänään on maanantai, hyi hyi mua...

Ihana ja tarpeellinen paketti tuli. Ja pojat ovat tikkarinsakin syöneet. Mä yritän vähentää itse karkin syöntiä. Vähentämisessä olen onnistunutkin, mutta...

1251126745_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Paketissa oli:

Kaunis itse tehty kortti
2 x Muumitikkari
Leivinjauhetta (joka tuli niiiiiiiiiiiiin tarpeeseen)
Liivatepussi (joita ei varmaa löydy kuin yksi pussi enää kaapista)
Raappa (vai miksi sitä kutsutaan... jollaista ei minulla vielä olekkaan)

KIITOS ANNA!!