Mä en enää tiiä mitä tekis. Ei ihan kauhiast huvita tehdä päivityksiä. Mulle tulee roskakommenttia niiiin valtavasti että HUH! Vaikka on tuo suodatinkin.

Mut mistä sitten oikeesti lähtee järki niin mää sain oikein kunnioitettavalta taholta kunnian osoituksen, tunnustuksen. VAU! Kiitos Juhlatar!

ilove.jpg
Tunnustuksen säännöt:


1. Kiitä linkin kera bloggaajaa, joka tunnustuksen myönsi.

2. Anna tunnustus viidelle (5) suosikkiblogillesi ja kerro siitä heille kommentilla.

3. Kopioi post it - lappu ja liitä se blogiisi.

4. Ole iloinen saamastasi tunnustuksesta, vaikka se onkin kerrottu vain post it - lapulla ja toivo, että omat lempibloggaajasi jakavat sen eteenpäin.

Tämän tunnustuksen jaan eteenpäin seuraaville blogeille,

1. Kirsin keittiölle, menee mun eka tunnustus, sillä ilman Kirsiä ei olis mun blogia. Ja Kirsin anisoista meillä oli Satakunnassa jo yksi hieno blogi tapaaminen. Toivottavasti se nyt saa jatkoa.

2.  Makunautintoja Mimmin keittiöstä, palvelee mua usein. Sieltä löytyy niin suolaiset tarjottavat kun takuuvarmat kahvikakku reseptit hätään kuin hatään. 

3. NonparElli, onneksi lähti bloggailemaan, eikä tyytynyt vain facebookissa esittelemään luomuksia. Ihanaa jälkeä ja herkullisia värejä.

4. TaikinaTaivas, on yksi seuraamistani ja lempiblogeistani. Oikeastaan sieltä ihan alusta asti.

5. Rakkaudesta Ruokaan on pelastanut myös minut jo monesta pulasta, kun on pitänyt miettiä herkkuja tai ruokia.

Harvoinpa näitä jaan, mutta nyt kerrankin oli aikaa. Tosin kaikenlaista leivottua olis blogattavana.