Tein nuorimmaiselle tänään jotain risotonkaltaista hässäkkää, sellaisesta valmiista pakasteesta ostetusta riisivihannespussista. Eihän siinä jumankekka ollu riisiä juuri ollenkaan. Kun siihen vielä lisäsin jauhelihaa mukaan niin sittenhän vasta ne riisit piilossa olikin. Sitä jäi aikatavalla niin hoksasin että mä näin Koiruuksia ja kokkailuissa sellaisen pannarin... siis tälläisen. Mä sovelsin sitten oman. Tein pienemmän version ja paistoin sen Tupperwaren lasagnevuuassa.

Kuva on ihanan keltainen näin iltaisin...

Tässä siis:::::::::

3 kananmunaa
2,5dl jauhoja
5 dl maitoa
1 dl ruishaiutaleita

Tee kuten normi pannukakku taikina. Anna turvota herken.

Lisää mieleisesiä aineksia, mulla::::::

Vajaa pussillinen Riisi-kasvissekoitusta, jossa siis:
Riisiä (mukamas)
porkkanaa
paprikaa
maissia
herneitä

Lisäksi n. 100g jauhelihaa

Mausteita oli jo tuossa alkuperäisessä ruuassa, lihaliemikuutio, jauhelihamaustetta, niin en lisännyt enää pannukakkuvaiheessa mitään.

Paista 175 astetta, n. 45 minuuttia.

Lapset eivät syöneet... naapurin ukko yrittää lihottaa mua, ja toi mulle sipsejä, mä en syöny, lapset söi, siks ei ehkä maistunu. Itekkään en vielä ole syöny tätä pannariakaan. Laitoin osan pakkaseen ja jätin osan evääksi kun menen huovutuskurssille. Olen ollu aika masennuksen kourissa, ei ole maanantain jälkeen oikeen ruoka maistunut. Pohjalla seisotaan, pinnalle olis hinku.